Friday, June 14, 2013

W7 - Purple Rain, swatch

Today I'm showing W7 - Purple Rain. I first bought it because I thought it was part of the duochrome Planet Collection from W7. I later realized that it wasn't but as you can see from the bottle it looks like it do have some duochrome range.


However on the nails there's nothing duochrome about it. It's hard to explain the finish of this, but I would say it's glass-flecked and warm purple toned. On my ring finger I've used 3 coats on my naked nail and on my other nails I've used a black creme base and 2 coats. As you can see there's some color difference but it covered better than I thought on its own.

 
 I've also chosen to decorate this manicure with a light blue flower rhinestone as you can see. :)
I really want to wear Purple Rain again, I don't think my photos makes it justice. When the sun return I'll try use it again and show you again. :)

10 comments:

  1. Replies
    1. Ja, helt dum är den inte! Vill dock ta nya bilder i bättre ljus. :)

      Delete
  2. Skiftningarna ser jättefina ut! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den är ju inte duochrom men den har ett fint skimmer/glass-flecksshimmer som gör den unik i min samling.

      Delete
  3. Läckert! Älskar namnet också! Har säkert sett filmen fler gången än jag vill erkänna ;) W7 är riktigt bra faktiskt! Glömmer alltid bort dom när jag lackshoppar i London! Måste göra mental note to self nästa gång ;) Köp W7!!! lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jaa du har helt rätt, namnet är ju riktigt bra också! ;) Ja, W7 är riktigt bra, speciellt för priset och dessutom lätt att glömma bort. Jag vet inte ens om de går att beställa fortfarande i och med att engelska posten fick någon knäpp... Med lite tur kanske kanske jag ska till london i sommar och då ska jag se om jag kan hitta dem.

      Delete
    2. Ååååh ska du till London???? Lyckost dig!! Jag har massa tips på vattenhål för lack om du vill. Hör av dig i så fall! Funderar på att göra ett inlägg om det, men det blir aldrig tillräckligt mycket med tid över tyvärr...

      Delete
    3. Ja.. kanske kanske blir det en resa dit. :D Så glad om det blir av. Kommer definitivt höra av mig för lacktips! :D
      Oh ett sånt inlägg vore ju toppen, men jag förstår vad du menar, tiden vill ibland inte räcka till. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Ja, billigt och fint är ju alltid en bra kombo ;)

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.